tirsdag 17. april 2012

Litt shopping er godt for ei gravid dame

ny kopp og ny negellakkny negellakk

Etter en tur til byen ble det litt med meg hjem. 
Noen kopper fra green gate ble hjem i lyseblått. Syns de er nydelig,å 
det jeg liker så godt med green gate er at man kan blandet så mange farger sammen.

Så ble det en tur innom lindex,der det ble med hjem en lyseblå neglelakk. 
Jeg er vanligvis veldig forsiktig med farger på neglene,men nå hadde jeg plutselig 
lyst på litt farger. Moro! 
Jeg har heldigvis et gavekort på spaspa,det skal brukes å da skal jeg ordne neglene mine.

Er du veldig glad & flink å ordne neglene dine?

Håper du har hatt en fin dag så langt 
Klem



6 kommentarer:

  1. Sto å holdt i en blå neglelakk sjøl i dag :D Men den bei ikke me hjem da..
    Men blå e jo det nye i år, så arti å prøve nå nytt :)
    Bare spørs om det ikke bli en liten Trinekveld her i dag, å freshe mæ litt opp til en evt fødsel..Visst ikke magen bli i veien..
    Gjør jo ikke nå om man ikke e grå å gusjen når man kommer inn på sykehuset :P hehe

    klæm

    SvarSlett
  2. Så søt kopp =) ganske greit å ha ting som går sammen med andre farge også =)
    Jeg er faktisk negledesigner, å sko ønske jeg var og hadde mer tid til å stelle negler. Men jeg er ikke flink.. lettest å kleise på en neglelakk uten prep først.. Ikke bra =P men slik blir det når man er på det travleste punkte i livet ;)

    SvarSlett
  3. Fin kopp & så fin blåfarge:) Nei,jeg er ikke så flink med neglene mine som jeg brude har vært:/ Kan frehse de opp av og til med farger,men da blir det helst helt lys neglelakk:)

    Klem

    SvarSlett
  4. En fin negllakk er alltid et must på starten av uken. Fine og rene negler med en fin farge :)
    Ha en herlig tirsdag videre :)
    *Bettine*

    SvarSlett
  5. Kjæmpefin kopp, men kor får du tak i Green Gate nu når Nikolines ikke e længre? Trudde d bare va ho hær i byen som sælte dettan mærke æ... Hmmm, næglan ja, dæm e nu et sørgeli kapittel. Men me den jobben som æ har så kan æ jo ikke gå rundt me lange, nylakka nægla. D e skikkeli fyfy i hælsevæsne.
    Kos dæ og nyt di siste dagan/uken (vet jo aldri katti di dær småtrollan finn d førr gått å bestæm sæ førr å kom). ;o)
    -klæm-

    SvarSlett
  6. hvor kjøpte du grren gate koppen ? :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com