onsdag 18. april 2012

Frisørtime med 3 åring

lillesnuppa nyklippt1lillesnuppa nyklippt2

.. går heldigvis veldig grett for oss.. Iogmed at det er svigermor som er frisøren.
Men er ikke bare bare for ei jente på 3 år å skal sitte med hode samme vei & sitte helt i ro.
Men jeg syns lillesnuppa var kjempe flink.

Både storerbror og mannen klipper jeg,men lillesøster syns jeg er litt mer vrient,så da
er det godt å få litt hjelp. 
Isabella var veldig fornøyd med håret,å kikket seg titt og ofte i speilet. 

Hvordan gjør dere det når barna deres skal klippes?  

Ønsker alle sammen en finfin kveld 

Klem

Psst.. Tusen takk til alle som er innom å legger igjen koselige ord til meg,
det varmer kjempe masse. Alltid koselig å se spor etter dere.

Følg meg gjerne på instagram,du finner meg der som
christinamari85.





5 kommentarer:

  1. Har en svigermor som klipper jentene.. De har langt hår alle sammen så det er jo stortsett bare stussing av endene som skal gjøres uansett..Sparer mange oenger også:P

    Fin blogg du har:) Fant den på mammablogger.

    SvarSlett
  2. Etter en seanse på over 1 time på Amfisentre me en hylskrikanes 2 åring så har vi kun brukt frisøra som har barnekrok me DVD-speller. Va helt utslitt hele familien etter den episodn dær. Men når han fikk se film samtidi som han blei klept så satt han jo som en prins i stoln. D villnisse min sønn har av hår tør æ ikke å prøve mæ på me saks engang tel, etter litt førsinka bestilling av time i fjor så blei 17. mai, næstn, feira me caps etter skamkleppinga mi. ;o) Podn nækta å bruke caps, så da fikk mamsn gå dær å skjæmmes over sitt eget værk.
    Nu e han nu blidd så flink og stor at han træng ikke DVD-en længre, litt utålmodi om d går førr sakte...men kjæmpeflink!
    Heldi dokker e som har så snill og flink bæstemor som e frisør, prinsessa blei nu værtfall vældi fin på håre så skjønne godt ho må speile sæ litt ekstra. :o)

    SvarSlett
  3. Flink jente!:) Tror ikke Lillebror her i huset er klar for frisøren, med det resultat at han innehar lange lyse lokker, :)) Ser IKKE for meg at han vil gå til frisøren...:)

    SvarSlett
  4. Så flott sveis :)

    Vi har en give-away på gang. Kom innom og vinn fine premier da vel :)

    SvarSlett
  5. For å si det sånn med vår gutt på to og halvt år så stusser jeg luggen selv og resten vokser. Han NEKTER å klippe seg og sist holdt han på å rive ned frisør salongen hehe.
    Vi venter til vi rpøver igjen;)
    Skjønn jente du har:)
    ANine

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com