søndag 1. juli 2012

Hage/inngangspartiet

Hele fredagen og hele dagen idag har jeg holdt på med dette,med god hjelp fra mannen.
Endelig fikk vi litt orden rundt inngangspartiet. Det hjalp på,for å si det mildt.



Noen busker og noen stauder ble satt ned her. Håper de vil trives her!

hage-inngangsparti-2hage-inngangsparti-3

Nydelige hvite blomster,som jeg mener vil kle vårt hvite hus.

hage-inngangsparti-4

Nå er gjerdet til forsiden også kjøpt inn,det begynner mannen med på mandagen. Gleder meg til å ordne
med gjerdet og fine blomster i bakkant av det.

hage-inngangsparti-5hage-inngangsparti-6

Nå lager lillemor lyder her,så jeg må vel bare springe.
Håper alle sammen har det fint!

Her koser vi oss,bare en uke igjen nå.. så har mannen ferie.. Hurra!

Ha en fin lørdagskveld vidre.

Klem

4 kommentarer:

  1. Herlighet du er vel god som får dette til med lille frøken og to store i hus! *RESPEKT*.

    Denne uka flyr nok av sted for dere.

    SvarSlett
  2. Så fint du har gjort det!
    Hagearbeid er jo så gøy :)
    Effektivitet er et nøkkelord med barn i hus, og det er tydeligvis en kvalitet du har ;)
    Flott sommeruke til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. Smakfull blogg med tonnevis av inspirasjon;).

    Legger meg til som følger jeg;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  4. Hei! Akkurat oppdaget din inspirerende blogg,, :-) kan jeg spørre hvor du har fått tak i den nydelige statu figuren? :-) hilsen Katrine

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com