tirsdag 3. juli 2012

Fineste og flinkeste storesøster


Verdens beste Isabella mi
Ei flink jente som hjelper til så godt som hun kan,selvom trassalderen er her for fullt. 
Ikke enkelt å være 3 år,ville gjøre alt og fått ei lita søster som krever all oppmerksomheten
til mammaen. Men det skal sies,hun har vært flink! Hun holder på med sin "baby" når jeg mater eller steller
Gabriella. Men av og til syns hun det er kjedelig å vente,men det syns jeg må være lov.

Hvordan gjør dere det med storesøsken når den lille krever all oppmerksomhet?
Her er jeg som sakt hjemme med alle 3 alene,Isabella begynner i bhg i august,men nå skal pappaen ha
ferie fra neste uke,så da blir vi 2 hjemme.

Ønsker alle en finfin tirsdag,her regner det voldsomt ute.. så vi må prøve å finne på
noe aktiviteter inne. Vi vil ha sommer og sol nu!

Klem



3 kommentarer:

  1. Vi var nøye på å utnytte den lille tiden jeg hadde til storebror med å gjøre noe han hadde lyst til. Vi dro på teater, gikk tur ifjæra, dro og handlet osv, bare jeg og han. I tillegg måtte pappaen vie mer oppmerksomhet til han (naturlig nok, siden jeg var mye opptatt med lillesøster) ellers brukte vi besteforeldre for alt de var verdt, der fikk han all oppmerksomhet han ønsket;-) dette har resultert i at vi aldri har vært plaget med sjalusi. Lykke til, dette kan du, du har jo gjort det før;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,her er heller ingen sjalusi! Det har det ikke vært,er vel mer samvittigheten til mammaen som gnager. Men ho er tålmodig å flink,er vel mer jeg som tenker. Hun virker fornøyd! Jeg holder jo på med henne når Gabriella sover og når pappaen er her.
      Takk,klarer det gjør jeg nok! :-)
      Håper alt står bra til med dere :-)

      Slett
  2. Det er akkurat det samme hos oss :)
    Ei på tre som krever oppmerksomhet nå mer enn før etter lillesøster på snart 4 uker kom. Men de to siste dagene har det gått veldig greit.
    Men merkes at det å vente er uvant for Tuva.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com