lørdag 1. september 2012

Jeg har shoppet

Lysglass fra Tine K,lysestaker fra Kremmerhuset og fat fra kremmerhuset.

på nett.
Pakken fra hviit.no kom idag,alltid så gøy å få pakker i posten.
Bestilte meg noen lysglass fra Tine K,syns de er så fin.


jeg-har-shoppet2jeg-har-shoppet3

Ser jeg får mer og mer naturelementer inn i stuen,og mer og mer blonder og dill dall finner veien ut.
Deilig med mere luft mellom tingene her inne.
Tror nok Tine K kan bli en av mine favoritter.

Er Tine K en av dine favoritter?

Den andre pakken med ting fra Ib Laursen viser jeg dere i morgen.
Nå skal gullene i seng & vi voksene skal kose oss i sofakroken.

Ha en vidre fin dag ♥



6 kommentarer:

  1. Så fint. Men du? Hvor er telysholderene med øyenstikker fra? Nydelige er de :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Telysholderene med øyenstikkene er fra Kremmerhuset. De har faktisk fått inn masse fint nå til høsten.

      Slett
  2. Ja, helt klart en favoritt hos meg også :)
    Nydelige bilder...
    Ha en fin helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Så koselig på bordet ditt ♥
    TineK er absolutt en av mine favoritter ja:))
    Natur og tre kommer mer og mer her og nå som høsten nærmer seg:)

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  4. Fiiiint ;o) Elsker Tine K glassene og dådyret er SÅ søtt ;o)))

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Så inspirerende blogg du har her:) Nydlige bilder. Deg vil jeg gjerne se mer hos:) Ta gjerne en titt inn til meg også:) KLem lille meg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com