søndag 2. september 2012

H v i t t & S v a r t


Sofakroken vår.
Jeg merker at jeg føler for mer enkelhet i interiøret.

ny-sofakrok2

Tatt bort speilene bak å hengt opp noen bilder.
Bildene blir byttet ut veldig snart. Har bestilt noen nye bilder
som skal opp i rammene over sofaen.

ny-sofakrok3

Ute har det vært veldig fint til nå,men nå er det blitt grått & trist.
Kjedelig,men slik er nå høsten her nord. Været skifter fort.

ny-sofakrok4

Litt sein middag idag,men nå er den straks klar.

Ha en fiiin dag vidre ♥

Pssst 

7 kommentarer:

  1. Så koselig det var hos deg, sort og hvitt er en slager hos oss :)

    Fin søndag!
    Her skal det lages taco, etterpå venter armkrok og strikketøy.
    - Maiaklem

    SvarSlett
  2. Koselig soffakrok du har.
    Digger putene dine
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig stue :) Kjempefint bord :) Og tøffe puter!

    SvarSlett
  4. Du har det så fint!
    Masse herlige detaljer :)
    Fin kveld til deg!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  5. Hei Christina og takk for koselig hilsen hos meg :) Så koselig! Jeg har tittet innom bloggen din mange ganger, synes du tar så fine bilder og har det så fint :) Ja, en føler for litt forandring iblant og jeg er også sånn noen ganger at jeg bare må rydde unna litt ;) Det ble veldig stilig i stuen deres nå med de nye tingene du har kjøpt. Jeg er også veldig glad i lyslykene mine fra Tine K og er i det hele tatt en stor fan av det meste hun lager. Vitrineskapet ditt liker jeg veldig godt og måten du har fylt det på. Masse lekre bilder, spesielt de av de herlige skjønne ungene :) Ønsker deg en finfin ny uke! Klem Gry

    SvarSlett
  6. Flott det har blitt hos dere:)
    Jeg er og blitt mer og mer glad i den litt enkle sot og hvite stilen:)
    Koselige puter ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com