tirsdag 27. november 2012

Litt jul sniker seg inn



God morgen!
Nei,egentlig har jeg ikke tatt frem noen julepynt,tenkte jeg skulle begynne
så smått til helgen som kommer.
Men siden barndommen min har jeg hatt en slik kirke,når jeg flyttet ut var
den i så dårlig stand at den ble kastet. Siden da til nå har jeg leitet etter en
slik kirke. Søndagen var vi på middag hos svigermor og svigerfar. Da hadde
hun fått denne av en dame,og tenkte på meg.
Jeg er så glad,med en slik kirke kommer mye flotte juleminner som barn.

Har du noen julepynt som sitter ekstra godt i hjerterota di??

Ønsker alle sammen en flott dag!
K L E M

6 kommentarer:

  1. For et nydelig bilde du har lagt ut!

    SvarSlett
  2. Så fint :-)
    Vi hadde også en sånn kirke hjemme, mamma tar den frem hver jul enda :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  3. Så flott stemning på bildet ♥
    Er så herlig med slike barndomsminner:))
    Her har vi noen nisser som liksom bare må frem til jul;)

    SvarSlett
  4. Hittade din underbara blogg och ville säga hej =)) Men nu vill jag kika mer. Kram

    SvarSlett
  5. Den kirka var virkelig kjempefin, så stemningsfullt :)
    Håper det er bra med dere :)
    Klem

    SvarSlett
  6. God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra Ellen.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com