søndag 30. desember 2012

God jul kjære alle sammen!

 
 
Heisann!
For det første må jeg si at jeg skjemmes! Tenk jeg har ikke blogget siden 27 november.. Men jeg ser
det samme skjer år etter år. Siste måneden i året har jeg ellers mye å gjøre og da blir det veldig lite
blogging + at bildene blir dårlig pga så mørkt her nord. Så da blir det automatisk mindre blogging.
Men det kommer seg nok i det nye året.
 
043.CR2
 
Juletreet i år gikk i gull & hvitt! Men til neste år blir det nytt tre (vi jukser),men dette treet begynner å
bli tynn i grenene sine desverre.
 
116.CR2
 
Julenissen tok seg turen innom på juleaften også,til barnas store glede! Alltid hyggelig å ha nissen
på besøk,men samtidlig litt skummelt.
 
085.CR2
 
Vakreste storesøster! Som var veldig fornøyd med alle gavene hun fikk. Og hun sa at hun gledet seg
allerede til dagen etter juleaften,for da skulle hun prøve ALLE klærne hun fikk (veldig jentete denne tøtta)
 
021.CR2
 
Litt moro foran kameraet må også til,også tror jeg mange utav barna begynner å bli lei av denne mora som
alltid skal stikke kameraet foran alle og enhver.
 
Nå er det snart et nytt år!
Så til alle dere som stikker innom her
G O D T    N Y T T Å R !!
 
Stor juleklem til alle
fra meg.

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder av skjønne unger:)håper dere har hatt ei kjempefine jul!
    Ønsker deg et Godt nyttår!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com