onsdag 30. januar 2013

Godt med en god dag



God morgen!
Det hørtes kanskje veldig klaging med overskriften “godt med en god dag”,men i
det siste føles det slikt.
I romjulen fikk jeg akutt vondt i magen & måtte innom legevakten for å se hvorfor
den smerten kom. Jeg ble undersøkt,og de mente det var magesår.
Min tanke var,jeg,magesår? Jeg som egentlig ikke har vært plaget med noen
annet enn svangerskapene i livet mitt.

036

Etter noen dager roet det seg ned,men imellom kom det annfall tilbake,da var det
og leve på syrenedsettende & paracet.
Uff,dette er kjedelig!
På søndags kveld fikk jeg igjen magetrøbbel & ble sengeliggende. Mandagen ble litt bedre,
men på kvelden var det tilbake.
Denne gangen var det så forferdelig vondt,og jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.
Å være hjemme på dagen med to barn (storebror er jo på skolen) var
ikke så enkelt når jeg så vidt klarte å ta vare på meg selv.
Da ble det en tur til legen for ny medisin,å heldigvis fungerte den som det skulle.
Å den tok smerten en halvtime etter at jeg hadde tatt tabeletten.
Det var nesten som jeg var kommet til himmelen.

042

magesårsmerter .. er faktiskt hakke verre enn å føde dette.
Under fødselen har du pauser imellom riene,her står det på hele tia. Uannsett stilling eller om du sitt,ligg eller går.
Blir nok litt mer undersøkelser på meg fremover,for å se. Men håper at det roer seg ned & ting går seg til.
Så her er det å ta livet med ro & ikke stresse! Prøver hardt!

Disse bildene tok jeg forrige helg,så jeg har heldigvis spart noe til idag.
Nå må jeg frem med kameraet,for jeg har fått ny pakke fra en utav sponsorene mine.
Innlegget kommer senere idag.

Ønsker alle sammen en flott onsdag!
Stor klem fra meg.





6 kommentarer:

  1. Uff ,dette var trist å høre. Håper det går bra med deg da, at det blir bedre hver dag som går nå.

    Selv har jeg vært plaget av gallestein.

    Husker så godt de smerteanfallen jeg fikk, jeg sa til foreldrene mine at jeg heller ville dø, at jeg ikke klarte mer smerte, jeg hadde så vondt at jeg besvimte masse masse ganger. Når jeg var 21 år fikk jeg endelig operert vekk alt som har med gallen og gjøre, så etter det er jeg helt frisk. Har de sjekket at det ikke er noe med den forresten? Har hørt at magesår er fryktelig tøfft, så jeg syns virkelig synd på deg og ønsker jeg kunne trylle vekk smerten<3

    Ønsker deg masse god bedring vennen.

    God klem fra meg<3

    SvarSlett
  2. Så dumt at du plages med dette... slike smerter er ikke gode, I know:(
    Men godt du har fått noe som funker:)

    Fine bilder ♥

    SvarSlett
  3. Huff, det hørtes ikke noe bra ut! Ønsker deg god bedring:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Huff stakkars deg,så godt at du fekk noko som hjalp,veit godt korleis det er og det er ikkje godt..masse god bedring skjønne deg og bildene dine er så utrulig nydelige:))
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nei uff da:( Godt du er bedre nå<3 Kjente jeg fikk vondt i hele meg av hvordan du beskrev smertene. Håper du får undersøkt deg skikkelig og at det ikke kommer tilbake.

    Klem<3

    SvarSlett
  6. Huff, høres ikke godt ut. God bedring! Har du forsøkt LINK eller youghurt naturell? Det kan lindre når det står på som verst. Anttar du har fått Somac eller lignende for magesyren? Uansett, lykke, lykke til og god bedring!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com