tirsdag 19. mars 2013

Sponset | Vognpose


Heisann til alle dere ute!
Her har det vært en lang pause.Pga sykdom!
Fikk akutt galleblærebetennelse,flere gallestener som satt fast i gallegangen som gjorde at jeg
har vært mye inn & ut av sykehuset.
Fått operasjonsdato den 10 april,så håper at alt blir i orden da.
Har endel vondt,men har heldigvis medisin som tar den verste smerten.

Men tilbake til det jeg egentlig skulle bloggen om.
Denne kom i posten for endel uker tilbake,pga at formen ikke har vært på plass har
jeg ikke blogget om den før nå.

Dette er Easygrow vognpose fra Jollyroom . (trykk på linken & du kommer til siden)


Jeg har ikke fått brukt den så mye,men skal nå ta den i bruk.
Litt info om den

EasyGrow Vognpose Nature er en vognpose fylt av varmeisolerende og ventilerende dun av høyeste kvalitet.
Uten farlige kjemikalier. Herlig myk med innside av kvaitetsbomull som puster og utside av slitesterk polyester.
Pen design og fuskpels som fin detalj. Ekstra forlengelsesdel inkludert. Justerbar lengde, 98-130 cm.

Vognpose1

vognpose2

vognpose3

vognpose6

Jeg kommer til å vise flere bilder av den når jeg har den i vognen.
Hittil er jeg veldig fornøyd & den virker som en kjempe fin vognpose.
Jeg trengte virkelig en ny en,så i morgen blir det ut på tur.

Ønsker alle sammen en flott tirsdag.

Klem Christina

3 kommentarer:

  1. Denne har jeg fått også. Og jeg HÅPER at frøkna snart finner veien ut, så vi kan få testet den skikkelig :(

    SvarSlett
  2. Hei Christina!!
    Koselig å høre fra deg igjen på bloggen din.
    Du må gjerne ta en tur innom meg også en dag!!
    Den vognposen var kjempefin!
    Håper du snart blir god igjen!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com