onsdag 3. april 2013

Noen glimt fra stuen ♥ Og noen ord om interiørstil…


God onsdag alle mine faste bloggvenner ♥

.. vet jeg ikke har vært en trofast blogger i den siste tiden,
men jeg lover dere.. det kommer!
Formen i påsken var heelt forferdelig,en stein hadde satt
seg fast i gallegangen. Noen som gjør at det blir forferdelig vondt og jeg
spyr opp alt jeg putter i meg.
Heldigvis på 1.påskedag gikk denne steinen vidre etter at den hadde stått
fast i gått over 1 uke.
Jeg er i himmelen nå ♥
Om en uke bli jeg lagt inn ,og operasjonen skal gjennomføres.
Gleder meg til å få livet tilbake.


Vel,siden formen har vært fin nå de siste dagene har jeg fått omgjort litt på
tingene i stuen (hurra!!)
Det er så deilig å endelig klare å holde på med det jeg egentlig elsker å holde
på med.
Litt ny pynt har kommet på sjenken,siden vi nå nærmere oss våren
måtte det litt lyse & friske farger til.

interiør2

Har sittet å siklet litt på en ny sjenk (ikke en ny sjenk,den er ganske gammel.. men
ny for meg).
Lurer på om jeg kanskje må kjøpe den!

interiør3

Her har jeg flyttet litt i kroken som er rett utenfor kjøkkenet.
Syns det ble koselig jeg!
Men tilbake til hva tittelen på innlegget sier.. Så føler jeg ikke at jeg
helt vet hvor jeg hører hjemme når det kommer til interiørstiler.
Jeg er veldig glad i den lyse & delikate. Jeg liker den shabby stilen,den litt romtantiske stilen.
men føler ikke at jeg får det helt til.. trur jeg er litt ute av gamet.. men forhåpentligvis
kommer det seg med tiden.

interiør4

Måtte kjøpe meg tulipaner i en vårlig farge nå etter påsken.
Jeg syns hjemme blir så fint med litt ekte blomster.
Må ha,bare må ha!

Ønsker dere alle sammen en flott onsdag!
Det er DEILIG å være litt tilbake her.

Klemmer fra meg ♥

5 kommentarer:

  1. Hei min venn.

    Først vil jeg si, nydelige bilder. Jeg vil ha alt på bilene, haha <3

    Selv om det ikke tar vekk de følelsene du har, så vil jeg bare si at du har ordnet hjemmet deres fantastisk fint, en tydelig stil lyser i bildene og man føler seg harmonisk av å se på de. Jeg som elsker interiør over alt annet, blir utrolig inspirert av deg og stilen deres, og jeg syns du er kjempeflink med å få til det lille ekstra.

    Håper du finner ut av dette. Så deilig også at steiner løssnet, og at det snart er tid for op.

    Ønsker deg alt godt min venn.

    Stor klem <3

    SvarSlett
  2. Så koselig kjøkkenkrok! Koselige og vårlige bilder:)

    Ønsker deg god bedring!
    Klem Stine

    SvarSlett
  3. Det var artig å lese om hvordan du beskriver din stil, eller stilen du liker. Kunne ikke sagt meg mer enig!! Koselig bilder, og det lille rådyret var en blikkfang, iallefall på bildet :-) God bedring og lykke til med operasjonen! Klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Du har en deilig og lys stil som er kjempefin!!
    Så fint det var med det lille hvite bordet i kroken!!
    Ønsker deg lykke til med operasjonen!
    Tenker du er glad når det er over:)
    God klem fra
    Reidunn

    SvarSlett
  5. Ønsker deg goood bedring!!! :)
    Fine bilder!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com