lørdag 6. april 2013

G O D L Ø R D A G ♥ ♥

 
litt nytt til interiøret her hjemme2
 
God lørdag alle sammen! ♥
I går ble det en liten bytur & da ble noen fine tinger med hjem
fra kremmerhuset.
Fugleburet som jeg viser her betalte jeg kr 45 for,da går det virkelig ann og handle.
 
 
 
Har tatt norgesglasset med noe gammelt bestikk frem fra vintrinskapet
for å heller pynte litt på sjenken.
 
litt nytt til interiøret her hjemme3Litt nytt til interiøret her hjemme4
 
Noen fine runde puter ble også med meg hjem.
Ser rundt meg at det er mange som er litt mer vågale enn meg og går for farger,
jeg holder meg til det nøytrale jeg. Disse kjøpte jeg også på kremmerhuset.
 
 
 
Så fine!
 
litt nytt til interiøret her hjemme5litt nytt til interiøret her hjemme7
 
Tulipanene hang plutselig med hode sitt i går kveld,solen hadde vist gjort de slik,så
måtte klippe de ned for å kunne ha de litt til.
 
litt nytt til interiøret her hjemme6
litt nytt til interiøret her hjemme8
 
Liker sofaen jeg,men er noen jeg ikke er helt fornøyd med. Så vurderer og reklamere på den.
Noen som har denne sofaen (Boston fra Bohus) og som har hatt noen plager med den?
 
 
 
Nydelige tulipaner selvom de ser litt triste ut ♥
 
 
 
Moro og ta frem kameraet og knipse i vei igjen! Det er jo det jeg liker aller aller best!
 
litt nytt til interiøret her hjemme9
 
Nå skal jeg ta med meg mine & gå ut en tur.
Solen skinner fra helt blå himmel og det drypper fra taket.
Herlig! ♥
 
Ønsker alle som titter innom en nydelig dag
♥♥
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com