søndag 7. april 2013

Ny klokke til veggen i stuen ♥

 
Ny klokka2
 
God søndag alle sammen!
Tenk,det ble et innlegg idag også.
I går var jeg innom Narvik Interiør. Jeg har lenge leitet etter DEN klokken,men ikke funnet
den. Men i går fant jeg den! Lykke!
Så denne ble med meg hjem.
Syns den ble riktig så fint.
Hva syns du?
 
 
potterosa2potterosa1
 
Her står den hvite potterosen min,potteroser syns jeg er fine.
Roser generelt liker jeg godt. Spesielt hvite!
Gleder meg til vår ute & mye blomster som pryder uteplassen vår.
 
 
 
Et lite nærbilde der dere ser at solen skinner,
himmelen ute er blå.
Tror det blir en tur ut både for store & små.
 
Ønsker alle som titter innom en fantastisk fin søndag
 
Klem fra Christina ♥

6 kommentarer:

  1. Klokken har en varm patina som gjør noe fint med stuen din :) God søndag til deg.

    SvarSlett
  2. Den klokka var jo bare kjempetøff!!
    Nydelig potterose du hadde:) Roser er jo bare nydelig!!
    Kos deg i sola og ha en nydelig søndag!!:)
    Klem fra
    Reidunn

    SvarSlett
  3. Flott klokke vennen, den passet utrolig godt i sofakroken, liker masse. Den butikken hørtes ut som noe jeg skulle likt:).

    Stuen deres er så lys og delikat, får lyst å legge meg i sofaen din og bare se på alt fint og nyte hihi <3

    Ønsker dere en fin og solfylt søndag.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så utrulig fine klokke,den passa jo kjempefint inn hos deg:))
    Høyrtes ut som ein flott butikk med masse fint!
    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nydelig klokke! Gleder meg også til sol, sommer og uteplass :)

    Klem Ane

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com