mandag 8. april 2013

Ny uke ♥

 
roser2
 
Innom for å ønske alle dere som titter innom en flott uke!
Her forbereder jeg meg selv på operasjon som skal skje på torsdagen.
Legges inn på onsdag,skal være glad når det er over.
Å jeg kan leve som normalt igjen (ihvertfall mer normalt enn nå).
 
 
 
En stor favoritt her hjemme er hvite roser. De er nydelig!
Gleder meg til våren nå,da kommer det flere favoritter ut i butikkene som skal kjøpes.
 
Håper alle har en fin mandag & får en nydelig uke
♥♥
Klemmer fra Christina
 

1 kommentar:

  1. Så lekre hvite roser du har!!:)
    Hvitt er jo bare nydelig:)
    Ønsker deg lykke til med operasjonen. Tenker du skal være glad når det er over!!:)
    Klem fra
    Reidunn

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com