tirsdag 15. januar 2013

Et lite hint av rosa i stuen


IMG_5635

God tirsdag alle sammen!
Her har jeg fått på plass litt rosa blomster,syns det frisker
opp nå på vinterstid & i på vente av våren.
Her ser dere spisestuen & vitrinskapet vårt.

IMG_5636

I ♥ pink roses

IMG_5645

Sofakroken med bare gråe puter. Byttet ut de andre og fikk inn noen hvite.
Trur kanskje det kommer noen rosa også.
I vinduskarmen er det også kommet rosa blomster.

IMG_5654

Lyst & luftig,herlig!

IMG_5649

Vurdere om jeg skal bytte ut de sorte rammene mot noen hvite?
Kjenner at jeg vil ha mest mulig lyst (hvitt) for tiden.
Hva syns du?

IMG_5650

Ønsker alle som er innom en flott dag!

Klem Christina



9 kommentarer:

  1. Så fint det var :) veldig koselig. :) hva slags teppe har du på gulvet? Driver og leter etter ett nå.. :)

    SvarSlett
  2. Endelig jeg funnet frem til deg her også:) Så nydelig du har fått det med litt blomster, liker virkelig stilen din. Jeg tror det kan bli veldig fint med hvita rammer, men er fint med svart også:).

    God klem

    SvarSlett
  3. Nydelig:) Så pent du har det hjemme hos deg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder Christina :) Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Aah, så nydelig!:) deilig å friske opp litt nå!:)

    SvarSlett
  6. Deilig med litt friske blomster med farger på ♥
    Koselig sofakrok:)
    Jeg ville beholdt de sorte rammene jeg, men nå er jeg veldig sort/hvit da:))

    SvarSlett
  7. For et nydelig hjem!!
    Herlige farger, nydelige blomster og detaljer :)
    Koselig å titte innom!
    Ha en fin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så deilig med vår i sikte! Elsker også friske blomster. Gjør sannelig noe med humøret♥

    Angående rammene, hva med å spraye de lyserosa eller en annen farge som passer? Så slipper du å styre med å henge opp nye spiker i tillegg til at det blir noe unikt ;)

    SvarSlett
  9. Så utrolig nydelig du har det, blir veldig inspirert da jeg selv skal innrede huset vi har bygd. Hvor har du kjøpt den nydelige grå sofaen? :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com