torsdag 17. januar 2013

Litt nye detaljer i stuen



God onsdag kjære lesere ♥
Siden det i dag ble en liten bytur på meg & jentene,
kom jeg ikke helt tomhendt hjem heller da..
Den nydelig fløtemuggen,som jeg heller bruker som
vase syns jeg var så nydelig at jeg måtte ha to.

IMG_5666

Den søte hjerteramma av kule måtte også bli med hjem,igjen
klarte jeg ikke å bare ta en,så det ble to med hjem.


IMG_5658

Det skiltet dere skimter i bakgrunnen er også nytt,det fikk jeg i julegave.
Rosa nye roser ble også med meg og en bukett med tulipaner.
Blomster gjør meg glad ♥

Mannen har spraylakert noen møbler som skal være på
Isabella sitt rom.
Dette skal jeg vise dere i morgen,samt noen nytt som også ble
med hjem til henne.

Håper alle sammen har hatt en nydelig dag

♥♥

Klem



6 kommentarer:

  1. Så nydelig det var! Du tar så fine bilder :)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Åh vennen dette var et nydelig inlegg. Så vakkre bilder og sån stemning jeg fikk. Ibland er disse byturene bare så braaa:)Håper du får en fin dag, og jeg gleder meg til å se bilder av Isabellas rom:).

    Klem <3

    SvarSlett
  3. Så nydelig:) Blir så glad når jeg ser alle de fine bildene:)

    Ha en fin dag du også:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Elsker fargen på rosene, bordet, speilet, ja rett og slett alt.

    Ha en flott dag

    SvarSlett
  5. Det ser så harmonisk ut hos deg! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com