torsdag 17. januar 2013

Barnerom | Detaljer fra jenterommet



God torsdag alle sammen ♥
Idag tenkte jeg & vise noen bilder fra midtimellomsøster`s rom.
Her “bor” Isabella.
Hun er en “ordentlig” prinsesse,og alt skal være rosa.
Denne hylle som dere ser her brukte oldefaren til Isabella på rommet sitt,den
er bare malt av oss.

IMG_5679

Syns disse trelekene var så søte & hadde det vært opp til
Isabella hadde vi baket cupcakes (muffins) hver dag.
Så da passe disse utrolig godt til henne.
Bilde som dere ser på bilde falt jeg for & den teksten brukte min pappa
og synge til meg.
“Vi har ei tulle med øyne blå……”

IMG_5670

Her ser dere taklampen som vi fikk opp på rommet til Isabella,også en
tallerkenhylle har hun fått opp der favorittbøkene står.

IMG_5681

Et nærbilde av taklampen.
Litt detaljebilder fikk dere servert,håper å få tatt noen oversiktsbilde av rommet
til Isabella. Men lyset er ikke på min side,gleder meg så til lysere tider.

Ha en fiin dag vidre ♥

Klem

8 kommentarer:

  1. For noen nydelige bilder av et vakkert og koselig jenterom!!!
    Herlige og duse rosa farger!!!
    Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Lekkert!! En prinsesse verdig!!

    Jippi; Ane

    SvarSlett
  3. Dette var et koselig prinsesse rom:) Er så koselig med familie gjenbruk. Her hos oss er det også mye gammle familie møbler. Syntes det er spesielt koselig♥
    Ønsker dere en fortsatt fin torsdagskveld:)
    klem Mari

    SvarSlett
  4. Nydelig jenterom! Flotte detaljer,håper på oversiktsbilder og bilder av de andre barnerommene! Blir så inspirert av barneromsbilder her i blogglandia:-)

    SvarSlett
  5. Så nydelig jenterom og dei muffinsene var utrulig fine:))
    Minstemor her hadde kost seg på det rommet!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. For et nydelig rom. Ble helt forelsket jeg.
    Klem og god helg

    SvarSlett
  7. Dette var sukker for sjelen, det er akkurat slik jeg ønsker å ha det i fremtiden når vi får barn, fast blått hvis vi ev skulle få en gutt da:) Du er flink med detaljer og den hyllen må man jo bare elske, så fin og i tilegg er det en familieskatt:).

    Ønsker deg og dine en herlig lørdag. Klemmer til deg!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com