lørdag 19. januar 2013

Utfordring på Instagram

 
 
God lørdag!
Idag ble jeg invitert til å være med på en utfordring.
Utfordringen gikk ut på at jeg skulle velge fem bilde med fargen rosa i.
Disse fem som jeg viser her valgte jeg på instagram.
Vi fikk 3 nye “familiemedlemer” i går. Den ene sitter i vinduskarmen over her.
 
IMG_5701
 
Denne jakken gleder jeg meg utrolig mye til lillesnuppa
kan begynne å bruke.
Nydelig & deilig jakke og ikke minst rosa.
 
IMG_5709
 
Nydeligste koppene & servisene jeg har i rosa.
Herlig å ta frem nå i denne vintertiden mens
vi venter på at våren skal komme.
 
 
IMG_5736
 
Vårlige farger kommer også frem på neglene.
Herlig rosa farge.
 
Ønsker alle sammen en nydelig lørdag!
Nå er det hver gang vi møtes med de beste
 
Klem
 
Psst,følg meg gjerne på instagram.
lykkeimitthjerterom heter jeg der

8 kommentarer:

  1. Dette var nydelige bilder vennen <3 Rosa er yndlingsfargen min, og jeg elsker å se hvordan andre inreder og dekorere med fargen:).

    God klem og nyt kvelden, her blir det hver gang vi møtes og pai:).

    SvarSlett
  2. Så herlige rosa bilder,blei utfordra eg og visst og trur det var grått,må visst sjekka nærmere trur eg:)
    Kjempegøy å følge deg begge plasser!


    Fine kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fiiiine råsa detaljer det:))
    Artig utfordring!

    SvarSlett
  4. Roooosa<3 Jakken var jo bare helskjønn:)

    SvarSlett
  5. Måste bara skriva några rader. Jag har alldeles nyss funnit dig på IG, och så kikade jag in här på bloggen. Bara tokgillar dina bilder, och din stil. Man blir så glad och inspirerad. Och vilka fina barn du har. Alltid lika roligt att finna nya bloggar att följa, speciellt eftersom du, liksom jag också har tre barn, som förgyller dagarna.
    Önskar dig en trevlig söndag!

    Kram från en 3-barns mor i svenskspråkiga Finland

    SvarSlett
  6. SÅ nydelig nytt familiemedlem. Hvor har du kjøpt henne?

    Gøril:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder! -som alltid!
    Maileg kaninene er så søte altsÅ!

    SvarSlett
  8. Love <3 Maileg:)
    Ha en fin fin uke!!
    Klem fra Lillan:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com