søndag 2. juni 2013

Sommermåneden er kommet

 
2.juni2.juni-1
 
Velkommen Juni
Endelig er sommer måneden her,selvom mai har vist seg fra sin beste side her oppe i nord.
De siste ukene har det vært nærmere 30 grader i skyggen & det slutter tydeligvis ikke enda. Det var meldt regn,lyn & torden idag kl 10. Vel,solen skinner fra nesten blå himmel.. Og vi klager ikke!
Plantene trives godt ute,men tror de igjen har godt av litt regn & fuktighet. Så,kom gjerne med litt regn i natt,det gjør ingenting.
Håper dere alle har hatt en flott mai & får en nydelig juni.
Klemmer Christina

4 kommentarer:

  1. Heldigen dere,kan vel ikkje sei at sommaren er helt kommet til Vestlandet :( men vi har fått litt prøvesmak på den:) gleder meg til mere.

    Finaste søndag ønskes til deg:)
    Klem fra Siv Mette

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder:)nyt søndagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så deilig at dere har så fint vær!!:)
    Vi har også fått sommer på Sørlandet og det var deilig etter den lange vinteren:)
    Nydelige bilder av de fine sommerblomstene dine:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  4. Så fint det var her inne hos deg:)
    Klem Elise

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com