mandag 3. juni 2013

Takk for nå,Mai.. ♥

 
2.juniNydelig-dag-her-i-narvik2Nydelig-dag-her-i-Narvik2.juni-1
blomster3Rosa-margeritter1Rosa-margeritter2blomster2
sommergladMargarita-001Fin-kveldfineste Isabella mi1
Takk-for-nå,mai
 
Sol ,knallblå himmel & 30 grader i skyggen. Barnelatter,barnelek,bading & is. Blomster,gressklipping & hagearbeid. Grilling,besøk,konfirmasjon & familietid.
Det er noen av tingene som mai har bestått utav,en bedre mai måned skal vi nok leite lenge etter.
Ha en god mandag alle sammen!
Klemmer fra Christina

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder:) ønsker dei 30 gradene velkommen til vestlandet!

    Fin ukestart til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder,håper på varme tider framover;)eg sitter ute med pledd over meg,kald vind....
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com