torsdag 11. juli 2013

Reise | sommerferie


9018galleri 11.07-2013

Heisann alle sammen!
Endelig er ferien vår startet,nå er vi på vei til Sundsvall.  Akkurat nå sitter jeg i bilen og blogger. Om ca 4 timer er i fremme i Sudsvall,der skal vi overnatte til i morgen. Så får vi se hvor vi drar etter der. Vi har lyst å dra innom Astrid Lingrens verden. Noen som har vært der?  Dette bilde ble tatt i går kveld der vi sto campet for natten. Et stykke utenfor skelleftå.
Ønsker alle sammen en flott torsdag!
Klem Christina

6 kommentarer:

  1. Eg har aldri vært der men høyrer alle skryter masse av parken,fantastisk plass❤
    Kos dere på tur!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei

    Ønsker deg en kjempe fin ferie. Kos deg og nyt sommeren.

    Klem

    SvarSlett
  3. Det er veldig bra på Astrid Lindgrens verden Begynner å bli en stund siden jeg var der, men kan ikke tenke meg at det er blitt dårligere der:-) god ferie

    SvarSlett
  4. Nydelig ferie til deg :-)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  5. SÅ fint bilde- håper du har en nydelig ferie- har også lyst å besøke Astrid Lindgrenland en dag;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com