tirsdag 9. juli 2013

Ferietid - Pakking for en familie på 5



God torsdag!
Her er vi snart klare for ferie. Og det å pakke til en familie på fem kan jo være en utfordring i seg selv.
Vi skal nedover Sverige & kanskje går turen også til Danmark.
Vi kjørte jo til Danmark for 3 år siden,da hadde vi ikke campingvogn.
Noen som gjør pakkingen i seg selv enklere
denne gangen.
Med ei lita jente på 1 år blir det endel grising,det går endel skift.
Men siden man skal innom endel campingplasser har vi
jo muligheten til å vaske klær. Det benyttet vi oss av i fjor også,syns det var kjekt jeg!
Jeg er gjerne en OVERpakker,tar altfor mye med meg. Men igjen syns jeg det er bedre med for mye enn for lite.
Spesielt til ungene!
Men så er det selve kjøringen som kan bli utfordrende.
Vi har to dvd spiller til de to største i bilen,de har også DS.
Vi blir også og ta med Ipaden,så har dere noen gode Apps som kan lastes ned? Rop ut!
Ellers er det bøker,blader,leker til lillemor som blir aktivitetene i bilen.

Vist noen har noen gode ideer,erfaringer osv med kjøreturen.
Fortell gjerne va som funker & va som ikke funker.

Ha en nydelig torsdag
Klem

4 kommentarer:

  1. God tur og sommer til dere,måtte ferien bli fin!!
    Klemmer fra Siv Mette

    SvarSlett
  2. Hei på dei! Jeg føler med deg, jeg har EI jente og synes det er stress. Så kan jo tenke meg ;-) Håper dere får en nydelig ferie sammen!

    Mi datter er forresten veldig glad i pusleapps for tiden. Kanskje det kunne være noe. Gratis er det au ;-)

    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Pakking er et strev ja. Jeg har EI jente, så kan jo bare tenke meg hvordan du har det. Puh ;-) Håper dere får en kjempe fin ferie sammen, og strålende sol hver dag!

    Jenta mi er forresten veldig glad i pusleapps for tiden. Gratis er det au ;-) Kanskje noe å prøve. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com