søndag 7. juli 2013

Fotoutstyr | Kjøpt meg Canon EOS 7D



Hurra! Oj,som jeg gleder meg til å dra på ferie med denne !!
Kommer på tirsdagen,onsdagen drar vi! I tillegg kommer det
en stor pakke som mannen har bestilt til meg på tirsdagen
En IMAC,oj.. rene julaften den 9 juli!!

Jeg har også bestilt meg litt fotoutstyr,mannen & jeg skal lage vårt eget fotostudio her hjemme
og da trenger vi litt utstyr.
Jeg har kjøpt to softbokser,1 paraply,2 stativ og 2 lamper.
Dette får jeg ikke før jeg kommer hjem fra ferien,men det er da vi skal pusse opp kjelleren der
studioet skal være.
Gleder meg til å vise dere!

Ønsker alle en fiiiin kveld!
Klem Christina

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med nytt kamera:)så gøy!
    Nyt søndagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. HELDIG! Jeg lærer stadig nye greier om mitt kamera. Blir aldri utlært ;-) Gleder meg til å se bilder fra ditt fremtidige studio. Spennende! God mandag til deg. Klem Monica.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com