fredag 26. juli 2013

Fredagstid


Heisann!
Endelig er fredagen her & endelig har alle i huset ferie!
Deilig! Nå skal dagene fremover nytes,max.
Men først må bittelillesøster bli frisk. Hun fikk plutselig feber i går.
39 og kvelden idag er ikke noe bedre. Håper det går snart over!


Her har endel fotoutstyr blitt bestilt,gleder meg til det kommer.
Studiolys,reflektor,fototelt mm.
Mannen har lovet meg fotostudio nede i kjeller`n,kan knapt vente!

Vel,da ønsker jeg alle sammen en fin fredag!
Nyt den & igjen takk for alle gode ord dere legger igjen.
Det varmer!!
Klem

3 kommentarer:

  1. Fin fredag til deg..., og kos dere masse på ferie:)
    Annelise

    SvarSlett
  2. Så deilig med ferie❤nyt dagene!og masse god bedring til lillesøster:)
    Klem fra Lillisn

    SvarSlett
  3. For en søøøt prinsesse i bildet nedenfor! Og så herlig å endelig ha ferie da. Her hos oss har vi allerede hatt to uker og en til gjenstår i denn omgang. Hittentil har vi vært veldig heldige med været iom at vi hadde en uke i Tyrkia (kom hjem forrige søndag). Og nå har endelig sommeren trådd til for fult her også. Kos dere masse og GOD FERIE!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com