søndag 28. juli 2013

Interiør | Tallerkenhylle


..det et gammelt servise etter oldemoren til barna. 
Et nydelig servise som jeg syns tilhører sommeren. 


Syns alltid det er så koselig med ting som har minner & som
jeg på mange måter skulle ønsket kunne snakke. 
Tenk hvor mange historier vi ville fått hørt da.

Dagen idag har vært utrolig flott. Vært på gåtur opp til førstevannet 
før vi dro til skjomen og grillet. Nå kommer noen svarte skyer sigende innover
her.. og jeg hører buldring i det fjerne. 

God kveld alle sammen!

K L E M fra meg 

5 kommentarer:

  1. Nydelig servise.

    Og så fint å ha det framme - tenk om disse tallerknene kunne fortelle sin historie.

    :) inger

    SvarSlett
  2. det er viktig å ta vare på minner og sånne nydelig tallerkner som disse.:))
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Nydelig Tallerkenhylle og tallerknene var noe virkelige skatter - så fint dette var,jeg bare elsker tallerkenhyller!
    En fin plass å stille ut slike ting uten å være redd for dem,samtidig som de pynter opp :)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Hei Christina:))
    Jammen lenge siden jeg har vært her... mistet hele den ene bloggrollen min for en tid tilbake, og ikke alle er tilbake igjen, men NÅ har fikset det;))

    Herlig service, koselig og ha det fremme:)

    SvarSlett
  5. Du har det så utrolig fint! Liker godt sofakroken din!
    Klem Karina

    Lurer forresten på om du har trukket vinnere på give awayen din? Finner ingen steder... :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com