torsdag 22. august 2013

Foto | Mine tre skatter


Hverdagen er aboslutt på plass!

Storebror er startet i 3.klassen på en "ny" skole. Vår skole ble nedlagt,men vi fikk den 
opp og gå igjen.. men nå som en montessori skole. 
Midt i mellomsøster går 50 % i barnehage & bittelillesøster skal jeg kose meg
enda litt til med.. før hun starter i barnehage.

Har vært en liten pause her,men kommer nå med innlegger innimellom.
Vil du følge hverdagslivet vårt,kan du finne meg på instagram.
Søk opp lykkeimitthjerterom & følg meg gjerne.

Fin fin torsdag til alle dere som stikker innom 

K L E M 



3 kommentarer:

  1. Så vakre barn du har, forstår godt at de er dine skatter! Nydelig.

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av dine fine skatter❤

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com