fredag 23. august 2013

Stuen | Detaljer fra sofakroken



God fredag! 

Her koser vi oss inne for ute regner det elefanter. 

I går var jeg innom noen butikker,litt shopping må til.
Med meg hjem ble dette som dere ser på bilde. 
Kåhler skål & lyshus. 

For en stund tilbake kjøpte jeg meg happylights. De har ligget 
& ventet i esken på det nye vitrinskapet som skulle komme.
Vel det er enda ikke kommet,ny leveringsdato er 2.september. Da er det
bare 4 måneder siden jeg bestilte det. 
Så happyligtsen får henge her inntil vidre.

Ønsker alle sammen en flott fredag & ei god helg.
Jeg skal være fotballmamma i helgen. 

K L E M 

3 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    Fine bilder hos deg, og herlig shopping!!
    God helg, og lykke til som fotball supporter mamma:)

    Annelise:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, og fiiiine ting:)
    Må shoppe litt når det regner, hihi.
    Her har det vært strålende sooool i mange dager - deililg:))

    ha en fin helg ♥

    SvarSlett
  3. Så fine bilder hos deg og så skjønne puter,alltid kjekkt å handle noko nytt i hus!
    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com