fredag 30. august 2013

Jollyroom | Oppsamlingssmekke fra brother max

Hei! 
Vi har vært så heldig at vi fikk lov av Jollyroom.no til å teste noen produkter for de. 
Dette er produkter fra brother max. Et merke jeg aldri hadde hørt om før. Spennende! 


Tror nok lillevennen også syns dette var spennende. Noen nytt & va er dette egentlig! 
Vel dette er Brother Max Oppsamlingssmekke . 
En smekke av bomull med en oppsamlingsdel som du fester på med knapper. Knall! 
Alt trenger ikke å ramle på gulvet! 


Vel,som lillevennen her viser dere finnes den i oransje som hun har på seg,en rød & en blå. 
Supert og kunne forandre når en er skitten. 
Smekkene tåler også maskinvask & tørketrommel! 


Pølsebrød er alltid en favoritt og få,og det som ikke havner i munn.. havner heldigvis opp i 
oppsamlingsdelen. 
Selve smekken er laget av myk bomull, med for av plast, noe som gjør at den ikke absorberer fukt så lett. 


Og så veldig lur når man skal på tur. Da er det bare å pakke alt ned i den,kneppe igjen knappene & legge den tilbake i veske. Dette syns jeg var supert! Vanligvis må du kanskje ha en pose med 
som gjør at man kan putte ting som er brukt ned for å ikke skittne ut alt. 

Fikk et par ting til som jeg gleder meg til å prøve! Alltid gøy og prøve nye ting !

Ønsker dere alle sammen en fin fredag! 
Her skal jeg nyte den sammen med gullene mine.

K L E M fra oss!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com