lørdag 21. september 2013

God lørdag


En god lørdag ønskes fra meg til dere !

K L E M 

7 kommentarer:

  1. Lyst, let poetisk billede. Man bliver stille og glad af at se på det. Raffineret med meget lyserødt og ganske lidt grønt.
    Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlett
  2. Nydeleg og sarte fargar :)

    god helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Åååå nydelig bilde av ein nydelig farge på blomsten:)
    Forsatt god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Fantastisk farge i bildet!!!...dette er bare lekkert!!

    SvarSlett
  5. Beautiful photos! I add you to my friends :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com