mandag 7. oktober 2013

Høstgardinene er kommet opp


Hei! 
Oj,nå er det jo en stund siden sist jeg var innom her.
Dagene drar i rekord fart avgårde & er ikke alltid jeg klarer 
og holde følge. Og da blir noen ting nedprioritert. 
Men nå er høstgardinene kommet opp her & det blir alltid
så lunt & koselig i stuen. 



I helgen brukte jeg tiden på kvelden til å tenne lys,nyte kveldene & kose meg 
litt ekstra. Alle dagene går så fort,da føler jeg for å sette meg ned & kjenne etter. 
Litt ekstra godt det.

Håper alle sammen har hatt en fin oktober så langt!

K L E M 

7 kommentarer:

  1. Så fine bilder.
    Jeg ønsker meg gardiner i stuen på denne tiden av året, så det blir litt lunere. Men... jeg sliter med å finne de rette.
    Det skal ikke være enkelt :)

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig:)
    Her er det blitt hengt opp noen mørke grå, deilig stemning:)) ♥

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig hos deg:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempefint, passet så godt hos deg. Koselig du har det...Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  5. Lunt og koselig høststemning hos deg.

    Fin kveld fra Inger

    SvarSlett
  6. Så koselig! Fikk nesten litt julestemning av happylights'ene og lille frøkna som sitter med rød kjole i sofaen :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com