torsdag 10. oktober 2013

Lekmer.no - En ny nettsiden jeg plutselig tittet innom

Heisann! 
Når man nærmer seg jul,begynner tankene og surre rundt julegaver .
Når man får familie,unger & familien rundt også har unger blir det fort dyrt med julegaver
til alle. 
Nå har jeg funnet en siden på internett som selger leker,barneklær,ting til barnerommet mm..
Det beste med alt er at det er så utrolig mye billigere der enn andre plass.

Så jeg har sittet her med de to største og kikket litt på hva de kunne ønske seg i julegave/bursdagsgave 
( Største gutten har bursdag om 9 dager).



Hos (snart 8 åringen) går det mye i lego! Den nye favoritten er Lego Chima. 
Så disse var noe utav det Sondre plukket ut som kan kunne ønske seg. 



Gabriella (minste snuppa ) var ikke så interessert i tingene på skjermen. 
Men mammaen syns at mummi er så skjønn (minste jenta syns også det),så disse klærne ble noen av favorittene mine. 
Og den søte lampen oppe til venstre,var jo bare helskjønn! Denne tror jeg lillevennen (mammaen ) må få. 


Dette er ønskelisten til mellomste jenta mi (Isabella).
Hun ville gjerne ha to furbie. For de skulle være kjærester. 
Ellers får det mye i barbie,sofia den første & musikk. 

Ta gjerne turen innom denne nettsiden,jeg garantere at du (barna) finner mye fint der. 
Både til bursdag & jul.
Og er ikke det moro og handle når du vet det blir billigere enn ellers?
Det syns jeg!


Ha en nydelig dag!

Christina Mari 

1 kommentar:

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com