onsdag 27. april 2016

Ja,takk til litt energi ....


H E I ! 
hvordan har dagen deres vært ? 
Jeg er så veldig trøtt om dagene,helt forferdelig! 
Var i forrige uke å tok noen blodprøver for å finne 
ut hva som plager meg. 
Har også mye vann i kroppen,så legen mente det 
kunne være stoffskifte det er noe tull med.
Akkurat nå kan det egentlig være hva som helst,bare jeg 
for noe som gjør det bedre. 


Blomster gjør meg alltid så glad,men skulle gjerne begynt med litt vår 
blomster ute og kjøpt inn noe til hjemmet.. 
Men når energi nivået er = 0,så blir det bare med tanken.. 
Satt å så i bilde arkivet mitt,og fant disse bildene 
av jentene som ble tatt av meg for 2 år siden.
Ikke alle bildene blir 100% bra,men bildene fortelle 
mye like vel. 


Ønsker alle sammen en fin onsdag vidre 
- her skal to av barna i bursdag & resten skal nyte ettermiddagen sammen.
Har du et ekstra lager med energi,send meg gjerne litt ....

K L E M 


2 kommentarer:

  1. Så leit at formen ikke er helt på topp, håper legen kan finne ut hva det kan være. Ikke morsomt når man ikke orker noe! Vakre bilder er det som alltid hos deg og bildene av de skjønne jentene din er superfine!
    Gode tanker og energi sendes over:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Tvi tvi med prøvan!
    Håpe de finn ut nå..
    God bedring :)

    God klær
    Trine

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com