tirsdag 26. april 2016

Utfordringer som kommer når barna begynner å bli store


God kveld alle 


.. ja,disse utfordringene kommer løpende på bånd for tiden. 
Slik er det vel når vår eldste sønn,på snart 11 år.. vil teste ut hva og hvor grensene er/går. 
Hva kan jeg gjøre uten at mammaen min får vite om det ? 
Vel,siden denne plassen vi bor på/byen vi bor i er relativt lite.. er det ikke så mye som går 
forbi mammaen,til sønnens store fortvilelse.. vil jeg tro.. 
Heldigvis for meg! 


Disse er nok bare småting som dukker opp iforhold til hva jeg vil få av utfordringer.
Både med gutten vår,men også når jentene vokser opp. 
Men er bare å brette opp armene og ta imot. 

Nå skal de minste av barna i seng,så snart er det stille tid for mammaen.
Jeg gleder meg ;) 

Nyt kvelden 
- Christina 


1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min!:-) Alltid en fryd å kikke innom bloggen din - så fine og delikate bilder! Ikke alltid like moro for barna at en bor på et lite og gjennomsiktig sted,nei,men trygt og godt for oss voksne ;-) Ha en fortsatt fin og forhåpentligvis vårlig uke! :-) klem Mona

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com