tirsdag 3. mai 2016

Kake på en tirsdag.. - er det lov da ?


.. ja,når formen ikke er på topp er det lov! 
Er jeg & minste jenta hjemme. Ingen av oss har formen på topp,men da gjør ei kake seg.
Jeg syns det er gøy å bake,å selvfølgelig godt å smake også. 
Gabriella var veldig fornøyd med kake idag . 


En kjempe god & saftig sjokoladekake. 
Den kunne blitt delt i to & hatt fyll i mellom også
men det orket jeg ikke idag.


Vi snek oss til en smakebit,men nå gleder vi oss til resten av flokken er 
hjemme,så blir det kos etter middag.

Ha en fin dag!
Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. Det er helt klart innafor når det er en slik dag :) Livet skal nytes og tenker alle blir glade. Den ser nam nam ut- nå fikk jeg lyst på kake :)

    God kveld og God Bedring

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Åh jaa! Kake er da lov på en tirsdag;)
    Håper kaka hjelper på formen!
    God bedring:)
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com