mandag 2. mai 2016

Nyter en kopp


... kaffe !
Idag ble det hjemmelaget pizza til middag,også på en mandag gitt. 
Mandager er vel også til for å kose seg litt ekstra. 
Og da smakte det godt med en kaffe etter middag. 


Formen er ikke den beste idag,så sliten & det kjennes ut som influensa skal ta over kroppen 
min. Så kjedelig med tanken på det fine været som er ute, men når kroppen sier at jeg må ta 
det med ro.. så er det nok bare å lytte til den. 

Så da slår jeg meg ned i sofaen med koppen i hånden.

- Nyt kvelden.
Klem Christina 

3 kommentarer:

  1. Sett deg i sofaen, du.. Ta deg en kopp kaffe, se på de nydelige peonknoppene og NYT.. Si til de små at i kveld må de være flinke å ta kveldstellet sjøl, sånn at mamma kanskje blir fortere frisk av influensaen.. God bedring. Hilsen Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Hjemmelaget pizza på en mandag er skikkelig innafor :))
    Og sikkert godt med kaffe etterpå, for de som liker det, hehe

    Ha en fin kveld, håper ikke du blir skikkelig syk :(

    SvarSlett
  3. Underbara pioner!
    Tack för din kommentar hos mig.
    /Birgitta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com