mandag 25. juli 2016

En liten krok i stuen




God mandagskveld !
Idag viser jeg dere en liten del av kroken i stuen.
Jeg liker det litt gammelt og slit.
Skulle egentlig ønske jeg bodde i Sverige å kunne gå på alle Loppisene. 
Det hadde vært lykke det ! 
Idag har jeg skrevet opp ukes meny igjen,nå er hverdagen her snart igjen.. Denne uken med 
ferie igjen,men godt å kunne starte så smått.
Idag serverte jeg fiskeboller i hvitsaus,det er ordentlig hverdagskos det. 

Så har det blitt ryddet litt i huset,kastet noe & malet noe.
Å ha hus er et evighets prosjekt,men når jeg kan krysse av ting på listene mine blir jeg glad.

Ha en fin kveld alle sammen !
Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com