tirsdag 26. juli 2016

Hverdagen innhenter oss sakte men sikkert.. + ukesmenyer


God tirsdag !
Her sitter jeg å skrive ukesmeny,nå når hverdagen er her igjen.. må det til.
Jeg har nå skrevet ukesmeny for 4 uker. 
Ikke det aller enkleste,men vi prøver det ut.
Går det ikke,så kan vi fort endre vist vi ønsker.. Heldigvis! 




Lager dere ukes meny & handler dere bare EN gang i uken ?
Syns det er deilig når hverdagen & rutinene slår inne jeg.
Selvom ferien har vært fin,er hverdagene kjempe fine de også.

Ha en vidre fin dag.
Klem Christina 

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Vilka fina bilder!
    Va duktig du är som gör veckomenyer...
    Jag har försökt men jag följer dem ändå aldrig...jag är lite för mycket hejsan hoppsan...;)

    Ha en fin fortsatt vecka!
    Kram Katarina

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com