mandag 8. august 2016

En frisk start på uka











God mandag alle sammen!
Enda 2 uker igjen før barna starter på skolen å da er det viktig å finne noe 
å fylle dagene med så ikke dagene blir så lange .
Så idag tok vi sekken på ryggen å gikk ut for å se etter blåbær.
Vi surret og koset oss i skogen i 3 timer før vi vende nesen hjemover igjen. 
Gabriella på 4 år var kjempe flink å gå oppover hit helt aleina,så det er vi veldig glade for. 
En nydelig dag,selvom ikke solen strålte om kapp med oss,gjorde ikke det noe.
Det er en slik stillhet i skogen som jeg bare elsker,det eneste lyden er bekken som bruser.

Magiskt!

Ha en fin ettermiddag,nå skal det snekres i trappa .

Klem Christina 


3 kommentarer:

  1. God kveld og takk for fin kommentar hos meg. For noen nydelige bilder fra din tur du presenterer! Skjønne tur-barn. Nyt uken med en klem fra meg

    SvarSlett
  2. Koselig blogg du har, flotte bilder! Ha en fortsatt fin dag, her blåser og regner det i dag. Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlett
  3. Herlig med fjelltur <3
    Synd mine tura uteblir for tia.. Må skjerpe mæ :D

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com