tirsdag 9. august 2016

[ Foto ] Spisestue kroken

God morgen 
Håper dagen din har startet bra !


Her har det regnet elefanter i natt og det fortsetter utover dagen,så 
vi prøver å gjøre det så lunt og koselig inne som mulig. 


Mine kjære  Pelargonia 
ser ut til å trives som bare det her. De er virkelig noen blomster jeg syns er så fine.


Nå skal jeg sette på en maskin med klær,brette sammen noen klær 
& gjøre andre huslige ting mens barna leker fint på rommene sine.

Håper dagen deres er flott & at solen skinner på dere.

Klem Christina 

3 kommentarer:

  1. Ja nå regner det mye om dagen :) Venter på Indian summer jeg nå- den pleier jo å komme.

    Kos deg masse i det nydelige hjemmet ditt.

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Så flot din pelargonie er 🌸 jeg har slet ingen i år og det har jeg fortrudt. Så flinke dine børn er, og skønt du får ro til at arbejde.
    Rigtig god dag 🌸

    Knus Lone

    SvarSlett
  3. Så fantastisk smukt dit køkken er. Så romantisk og landligt.
    Er vild med det:)
    Håber du har haft en skøn dag trods regnen.

    Rigtig god aften
    Charlotte

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com