torsdag 11. august 2016

[ Foto ] Følelsen av høst


Den følelsen sitter jeg med nå,den litt tunge men samtidlig gode følelsen.
For jeg elsker høsten,alle de fargene og alle flotte motivene jeg kan fotografere.
Men jeg elsker også sommer,all den deilige varmen. Bare føtter i sanden
Alle minnene som vi lager på vår sommerferie,slike minner som bare kan lages på sommeren. 


Disse minnene gjemmer vi i hjertene våre heldigvis & venter på neste sommerferie
og alle minnene vi skal lage da.
Men først kommer høsten,høsten der vi koser oss i skog og mark.
Plukker bær,nyter alle fargene som dukker frem en etter en. 
Høsten som gir oss mørket tilbake,det mørket som bare stearinlys kan lyse opp igjen.


For innekos med stearinlys,fyr i ovnen,gode varme drikker og ikke minst det 
deilige lune pleddet .
Det er noe som er magiskt med høsten. Som med alle årstidene. Alle har sin sjarm
og alle er elsket på hver sin måte av alle. 


Barnehender som har vært å plukket alle ripsbærene fra buskene ,som kommer stolt
og viser va de har funnet..
Vi er heldige vi!

og ikke minst katten vår Lurifax som aldri er langt unna når vi er ute.
Han vil så veldig gjerne være med,smake på det vi røre på
og stryke seg inntil bena slik at det kommer en hånd som koser litt med han.

Jeg ønsker høsten velkommen,men håper høsten tar meg seg mange
solstråler som jeg kan varme ansiktet mitt på.

Ønsker alle en fin dag. 

Klem Christina 

1 kommentar:

  1. Takk for hyggeleg besøk på den nye bloggen min. Er ei stund sida eg blogga jamt så no er det på'n igjen. Er litt kjekt å skrive om det ein gjer og det ein tenker. Fine bileter du har. Eg må nok leite fram speilrefleksen igjen, mobilbileter vert lett kornete i stort format.

    Beste måten å prioritere utetid er å sette av faste tidspunkt til det. Det er så uendeleg godt å vere ute dersom ungane ikkje har den beste dagen. Då gløymer ein både husvask og krangling.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com