onsdag 10. august 2016

[Innkjøp] Nå er vi klare for skole og barnehage


God onsdag alle sammen!
Er jeg ikke heldig som er mamma til disse 3 .
Jeg føler meg som verdens heldigste. 


Idag tok vi turen sammen med bestemor (til barna) for å kjøpe noen klær til 
skole og barnehage start. Så heldig er vi ! 
Gabriella gleder seg til å se alle vennene i barnehagen igjen . 


Isabella starter i 2.klassen nå om ikke mange dager,
så hun fikk i tillegg til disse klærne fra bestemor, også en fin jakke og sekk fra mammaen . 
Hun var rimelig fornøyd selv. 


Største gutten vår som starter i 6.klassen nå,hvor ble denne tiden av sa du ?
Godt det bare er barna som blir eldre ;) hihi.

De ble kjempe fine & det virket som barna var veldig fornøyde med
klærne,kanskje ikke like fornøyde med at de måtte prøve klærne 
og mammaen skulle ta bilde. 
Men gikk bra det også,heldigvis ;) 

Ønsker alle sammen en flott dag!
- igjen tusen takk Bestemor,vi er heldig som har deg ! 

Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. For noen herlige unger! Å så heldig å få nye klær av bestemor,familie er gull verdt:) Takk for koselig kommentar hos meg :) Klem Caroline

    SvarSlett
  2. Så flotte barn, og kjempefine klær :)
    Heldigere dere som har en så grei bestemor ja :))

    HA en fin dag :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com