tirsdag 30. august 2016

[ Fototur ]


 God tirsdag alle sammen.
I går kjørte vi til mitt barndomsparadis.
Tanken bak var å prøve å få til noen fine høstbilder av barna.
Noen jeg tror jeg fikk bra til..
(ikke alltid det enkleste å ta bilder av 3 samtidig)..





Men jeg fikk det til.. viser dere noen bilder som også ble tatt,
prøver ut litt nye innstillinger å slikt.
Takk til barna som er tålmodig,det skal være sikkert å vist.

Ønsker dere alle en fin dag vidre.
- og tusen takk til alle dere som titter innom & legger igjen spor.
Det setter jeg pris på!



3 kommentarer:

  1. Heisann og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Bildene dine var nydelige! nydelige farger/kontraster og herlige barn:)
    Jeg mista litt lysta på fotografering når det ene objektivet gikk i stykker, men
    nå har jeg fått kjøpt meg et nytt, så venter bare på "tid og sted" ;))
    Ha en fin kveld!
    Klemm fra Janne

    SvarSlett
  2. Ser ut so du fikk fint til det- flotte bilder av de flotte barna dine :) Sikkert veldig kosleig å ta med de på dine gamle trakter.

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og en flott trekløver! Tenker nok det var trivelig å ta turen til hjemtraktene. Spennende med innstillinger på kamera. Jeg venter litt på nordlysforhold for ville ut å teste igjen og se om resultatet vil bli bedre denne gangen.

    Nyt kvelden.

    Varm hilsen i fra nord.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com