mandag 5. september 2016

Ny uke,tenk ..

God mandag. 
Tenk at den ny uke er her,herlig med en ny frisk uke start igjen. 


på lørdagen var vi i skogen å gjorde noe ved klart til vinteren sammen med mammaen & pappaen min. Kjempe fint vær & så deilig å være i skogen. 


Ripsbær fant vi også,ungene elsker jo å plukke. Så da var det bare å plukke litt.




Dette bilde er det Isabella på 7 år som har tatt,så herlig å se deres perspektiv ut igjennom linsen på kameraet.
Kanskje skulle vi voksene bli flinkere til å se ting på deres måte. 


.. her kjøres traktoren av mannen,tror nå han koset seg litt der også.
Ikke så ofte han kjører traktor,så da er det gøy vil jeg tro.

Ønsker alle som titter innom en fin ny uke.
Takk for at dere titter innom & legger 
igjen noen spor. Det varmer!
Legger ved en video,syns teksten på den er så fin,
samtidig som den er trist jo..





1 kommentar:

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com