lørdag 10. september 2016

En vakker høst dag


God lørdag!
Håper helgen så langt har vært fin for dere ! 
Her har vi koset oss med en nydelig høstdag med sol..
Og som det var etterlengtet.



Endelig fikk vi gjøre noe ute som det trengtes. Nå er vi klar for de høststormene som sikkert er rett rundt hjørnet .. kjenner jeg NordNorge rett. 



Det blomstrer heldigvis enda litt ute her,selv om mange utav blandene både er gule,oransje & brune. Slik er høsten & den er virkelig vakker med sine farger.
Fuglene har fått mat & rosene på rosenbusken er nok kommet med siste blomsten for i år. 

Nå er det bare å nyte disse dagene & håpe at høsten kommer med mange solfylte dager,



1 kommentar:

  1. Hei Christina:)
    Fantastisk det første bildet ditt!!
    På mine trakter har vi Indian-summer nå..bare å nyte og glede seg, for plutselig skifter det.
    Ønsker deg en fin ny uke:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com