onsdag 14. september 2016

Gåturen + pokemon GO


..i går kveld! 
En nydelig dag med deilig temperatur. Nydelige FARGER,solen uteble men jeg hadde godt selskap.
I disse pokemon GO tider så er det ofte det som gjøres når vi går tur.
Så da tok vi to fluer i et smekk,mammaen fikk ta noen bilder og barna fikk fange pokemon. 




Pokemon GO kom jo hit i løpet av sommeren,faktisk akkurat når vi var på ferie. 
Vi forsto fort det,for der vi sto med vognen i skellefteå var det et pokestops (litt usikker på om det både utales /skrives slikt ) og der var det alltid folk,biler .. hele tiden! Gamle som unge! 

Vel,der og da.. mente jeg at barna ikke skulle ha dette. Syns det ble for mye mas om det,så jeg sa nei. 
Men når vi kom hjem og barna startet på skolen,så hadde ALLE det.. vel,de fikk det da.. men har begrenset tilgang til mobilen og spillet. Det er ikke noe de får sitte med hele tiden. 



i og med at mammaen trengte seg en gåtur ut,minste vennen har fått influensa på besøk å vi har sittet inne,så fikk de to største bli med på tur. 

Fin tur og fine bilder ble fanget.

Ønsker dere alle en fin onsdag.




2 kommentarer:

  1. Vilka härliga höstbilder. Hemma är fortfarande de flesta träden gröna, men snart så kan man ge sig ut och fota

    SvarSlett
  2. Hei, vakre høstbilder og nydelige farger... Nå har høstluften begynt å smyge seg inn her også, herlig med den klare luften.
    Pokemon go er populært her i huset også som overalt. Bedre det enn å sitte inne å spille.
    Ha en fin kveld
    Klem, Ida

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com