tirsdag 20. september 2016

[ Sponset ] Barna fikk pakke i posten

Trykk på bildene for å få de større













Heisann kjære følgere !
Idag fikk vi pakke i posten,kan tro vi ble glade.
Å,så mye fint det var i pakken.
Pakken var til barna egentlig,men du skal tro mammaen også ble glad. 
Gleder oss til å prøve ut disse nye klærne. 

Men første inntrykket er veldig godt.
Myke gode klær,å de skoene. De var råstilige og ikke minst veldig myke disse også. 

Jakkene er vindtette,de puster godt & ikke minst er de vannavvisende. 
Så de passer godt til de været vi har nå . 
Softschell jakke til barn - Kaareva (link,bare å trykke her) så kommer dere direkte til jakken som jeg viser på bildene over.  Den jakken kan du få i rosa,lille & svart. 
Fra str 104 - 164 . 

Softschell jakke til barn -Kartta ( link,bare å trykke her) så kommer dere direkte til den blå jakken som jeg viser på bilde over.  Denne jakken kan du få i Mørkeblå,lyseblå & svart. 
Fra str 104 - 164. 

Reimatec® sko Wetter (link,bare å trykke )

Skoene er bare råstillige,vi gleder oss veldig til å prøve disse. 
Det kjennes veldig myke ut,så tror de blir kjempe gode å ha på. 

Ta dere gjerne en tur innom Reima å se,så mye fint. 

Jeg har et samarbeid med Reima,så dette innlegget er sponset av dem,men de er mine ord & meninger om produktene. 

Ha en god dag. 

Klem Christina 

4 kommentarer:

  1. Jeg har brugt det mærke til min søn de sidste mange år. Er utrolig tilfreds med deres overtøj.
    Anede ikke de have sko også.......

    Fin dag
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Så heldig dokker e :) KJempeflotte klær og sko!
    Å som du sir, perfekt til været vi har her oppe...

    Ha en super dag.
    Klæm

    SvarSlett
  3. Å så utrolig kjekk gave :)
    Jeg har alltid vært veldig glad i Reima produktene, men dessverre synes jeg de er litt dyre...så det blir ikke til at jeg tar meg råd til de lenger.
    Er ikke bare bare med stor familie, nytt hus og alt.
    Tusen takk for hyggelig ord på bloggen :)
    Enig med deg at blogg er mer personlig, nå vil jeg prøve å bli litt flinkere til å legge igjen små spor selv også ;)
    God helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  4. Kjempefine klær. Likte skoene veldig godt. Jeg er også dårlig på å legge igjen spor å må si som hun over at jeg skal bli flinkere til det jeg også :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com