mandag 14. november 2016

Blåsfull mandag


God morgen kjære lesere. 
Her starter den nye uken med en blåsfull mandag,graderstokken har bikka +10 og stormen 
meldes. Litt rart at vi får høststormer i november,da det egentlig skal være vinter jo. 

Var så kveldstrøtt i går,så la meg til å sove så tidlig.. derfor står jeg opp før fuglene idag. Men det er 
egentlig helt grett det.. får morgen med meg :)

 I går feiret vi jo pappaene,hipp hurra for dem.
De er altså gode og ha. Og jeg føler jeg har vært veldig heldig med pappaene til våre barn.
Han stiller opp,leker,tuller og er den beste pappaen til våre barn.
Farsdagskaka ble baket,måtte jo neste ha kake når vi var i feiringen. 
Vi teller ned til første søndag i advent nå,bare 14 dager igjen 
  Jeg gleder meg og jeg vet barna gleder seg.
 Adventskalenderen begynner å ta form,
så mye koselig å se frem til altså.

K L E M  

1 kommentar:

  1. Fine bilder som alltid hos deg! Her er det slutt på minusgrader for øyeblikket, det regner. Håper det går bra og at stormen passerer greit. Ha en fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com