lørdag 12. november 2016

Fin-fin lørdag


God lørdag.
Idag dalet den første snøen ned,ikke at det var så mye.. men snø er snø.. 
Jeg kjenner at snøen er etterlengtet,så håper snart det kommer i større mengder. 

 Barna sitter nå å spiller litt tvspill,de har en dag i uken de får spille på,så nå sitter de nede i tvstuen
og spiller til den store gullmedaljen. 
 Senere skal jeg lage til hjemmelaget pizza,som blir lørdagskosen samtidig som vi ser finalen i 
"Skal vi danse " .. Heeeeia Eilev !!!
 Litt julete ting sniker seg inn.. litt etter litt,det dufter kongerøkelse her hjemme & julemusikken 
er funnet fram.. til mannens store fortvilelse .. hihi..
Ønsker alle som titter innom en fin lørdag vidre,nyt kvelden 
& ta vare på de rundt dere.

   K L E   
Christina Mari

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar hos meg i kveld. Så stemningsfylt hos deg. Og du, så forskjellige vi mennesker er. Jeg er så glad for at vi ikke har fått noe snø enda...ha,ha,

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det :) Hi Hi...det sniker seg inn litt juleting her også. Er jo før jul det er koseligst- i romjula er jeg ferdig med jul, da er det nytt år som gjelder. Smart med en dag i uka som det er lov å spille det de vil.

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com