fredag 11. november 2016

Pakkekalenderen og julete ting



God fredagskveld.
Nå har jeg fått pakket inn noen kalenderpakker i kveld,og fått ordnet i stuen der de skal henge.
Samtidlig har jeg fått frem noen røde & litt julete ting i stuen.
Klarer aldri å vente til 1.desember jeg,så sånn er det bare.

Kommer vel mer bilder her i morgen,disse ble tatt nå kl 2130. Helt mørkt ute,så bildene blir nå så som så.. men stemning håper jeg det vises. 
Nå skal jeg nyte senkveld, dufter kongerøkelse her og i hånda mi har jeg en julebrus.
En herlig fredag.

Klem Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com