lørdag 20. mai 2017

God lørdag


Lørdagen er her,og deilig er det.
Godt å tilbringe litt ekstra tid med de som virkelig betyr noe.
 

Vi nyter tiden,jobber litt med oppussingen 
& bare prater sammen.
Godt med familietid. 


Helgerosene som alltid blir kjøpt inn,ble kjøpt inn nå til helgen også, 
Men denne gangen ble det noen roser i gammelrosa,en nydelig farge.
Som veldig godt passer inn her hos oss i den landlige stilen.


Vakkert syns nå jeg!


Også avslutter jeg med et bilde av Loke. 
Han er en så snill,rolig & god gutt.
Vi har blitt så glad i han ! 

Ønsker alle sammen en så fin lørdag som bare mulig.
Nyt den så godt dere kan! 
Lørdagsklem fra meg til deg.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com